Vilken jävla smäll!!!!!

Fy fan, vilken jävla smäll det var i Gällsta i fredags eftermiddag. Först mullrade det litegrann från Jättendalshållet och jag gick ut i godan ro och pickade upp lite pärer. Men sen började det småregna lite så jag gick in. Sen jävlar i min själ small det!!!! Det bara skallrade i hela huset, sprutade eld ur kontakterna, himlen öppnade sig och det kom 1 cm hagel på bara 5 min. Så vi fick springa runt och kolla eluttag så att dit inte tagit eld nånstans. Skulle inte vara så kul om skiten brann ner inte.
Sen var det strömlöst och telefonen var död. Åskan hade slagit ner 100 m från oss i två tallar och tagit transformatorn och högspänningsjordkabeln. "Som tuppen på momma, bara slarver." Det blev en tidig kväll på fredan när batteriet till bärbara inte räcker så länge. *Antecknar (Kom ihåg att köpa ett till)

Sen lördan gick åt till att picka upp pärena ur lanne och sen efter att dragit några repor med traktorn och harven var den dan liksom jag slut.

Söndag "The big Led Zeppelin try out". Några killar, grabbar, män....va fan säger man???, ville höra mig för ett Led Zeppelin-projekt som dom har på G. Så drog in till stan och sjöng lite. Hade två dagar på mig att förbereda mig och jag som inte har lyssnat allt för mycket på LZ. Men dom vill höra lite till., så det är bara att koppla på rock 'n rollen i hörlurarna.

Tingeling, ha de king///Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0