Han är min sång och min glädje........

Jonni, snart står jag där med gitarren under hakan och skrammelbössan på backen. Nu är det totalt alkoholförbud det närmaste året till att börja med och kanske för all framtid. Favoritsysselsättningen röka är ett minne blott och graviditeter ska jag inte ens nämna utan att Tengil slänger mig till Katla.

Vad har tagit åt henne då funderar ni???
Har hon blivit en jail-hag och fallit för Knutbypatorn?
Försöker hon förtvivlat omvända den godhjärtade Harry?
Eller har hon gått och blivit tokallergisk mot The Kristet Utseende efter alla dessa år och måste avhjärntvättas???  

Nä, inte alls. Tant Doktorn i Gävle, fru överläkarn själv på hudkliniken, har äntligen kommit på en dundermedicin som hjälper. Så om jag får välja: Rinnande varblåsor, flagnande hud, obehindrad rörlighet eller mjuk och len som en barnstjärt. Vad väljer jag då????? Doh.....vad är väl en fylla på slottet....
Framför allt kunna visa mig på badhuset utan att skämmas eller "sova över" hos nån snygging utan att behöva släcka lyset och se till att karlstackarn är stupfull.....hahahhaa.......

Sorgliga är att jag inte får ligga pressandes på stranden (eftersom det är det jag gör hela somrarna NOT)
Men bada går utmärkt. Yiippiiiii.

Så om ni ser nån ni känner igen sprayed taned a la Agnes Nicole Winter med en gitarr under hakan skramlandes pengar till psoriasisförbundet är det jag.

Ha det king, tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0