Men seriöst alltså!!!!

Nu har jag bloggat här och där och haft projektdagbok i skola och skrivit där. Sen har det varit på netlog....nu ska jag skita i alla andra och bara koncentrera mig här. Så de så!

Ingen på fejjan har väl undgått att fatta att jag är galen i svamp. Mest plocka. Lika blev det idag. Mot Hasselaskogarna och kantarellerna. Vilken besvikelse när vi fick plocka efter dom andra. Det är ju dom stora blafforna man vill åt. Men inte då. Fick ihop ett gäng ändå och som vanligt drygade jag ut med lite annan svamp.

Sen på på em satt jag i telefonen med en god vän. Fan vad vänner kan såra varandra när man känner varandra så väl!!! Sanningar som man inte kan säga till andra kommer fram, eller inte ibland förns det är för sent vilket var fallet den här gången. Blev oerhört besviken i alla fall. Kom ihåg det alla. Till mig kan man säga som det är och det är bättre att diskutera igenom saken på en gång så inte missförstånd krånglar till alltihop. Men nu är det lungt och vi står i samma ringhörna igen =)

Kramar Camilla...som ska hämta en grön toalettstol och nytt handfat på fredag.....retro så det förslår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0