Surfittor och OSmössor

Jag är en riktig jävla surfitta idag. Och kommer antagligen att vara de närmaste dagarna. Allt beroende på avsaknaden av cigaretter. Men jag har en fräsh doft av mint som omger mig. Mina nikotinsugtabletter är mint och tansebissingarna borstas allt som oftas för att undvika röksuget.

Hur än det är håller jag mig sysselsatt med att virka OS-Mössor på löpande band. Tänkte att jag skulle göra det och förena nytta med desperat behov av sysselsättning. Alla intäckter kommer oavkortat gå till min islandsresa som jag kommer att göra i börja av maj. Om hälsan tillåter.....ta i trä.

Så om nån vill beställa mössa ring mig.

250 spänn kostar den och finns i flera olika storlekar. Sen om man vill specialbeställa och ha den fodrad går det med om man lägger på en femtiolapp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0