Tapetlim och garn

Pust. Jag har tapetserat hela dan med Thilda. Men jäklar vad bra vi är. Inte ett dugg ovänner eller sura och sen satt tapeten som en smäck bakom vattenelementet. Sen att det sprakade lite när det kom tapetklister i kontakten var bara lite extra spännande. Synd bara att det fattades en rulle, men det kommer till veckan.
Värsta var att jag inte sovit ordentligt....låg halva naten på YouTube och kollade stick-instruktions-klipp. Jag är ju helt tokig i att sticka. På stickorna just nu sitter en tröja till Anton. Skulle egentligen ha varit en julklapp men att nu blev det inte så. Har liksom inte haft tid. Han fick nöja sig med en rattmuff i paketet.
Sen har jag ju blivit faster så lillkrillet ska nog få sig nåt mysigt. Jag har en del idéer. Om några år kanske det blir nåt sånt här.....



Tjing på en stund....nu ska jag bara lata mig i soffan och fixa klart brorsans tröja.

///Camilla Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0