Nu blev det jobbigt igen-tankar på en tågstation

Varför ska jag råka ut för allting jämt????
Sitter på tågstationen i Gävle efter ett besök hos neurologen. Nu har dom hittat fler förändringar i hjärnan....fy fan!!!! Det är bra frestande att ta ett tåg åt nåt helt annat håll och bara sticka ifrån alltihop. Det enda positiva med det här är att psoriasisen försvinner nu när jag ska in på behandling. Tre dagars dropp på sjukhuset i Hudik. Men med min jävla tur läggs väl det ner nu under natten och jag får åka till Ulan Bator. Eller att jag får vinterkräksjuka och svininfluensa trots vaccinering.

Tur att man har vänner. Jag är så tacksam att ni finns ska ni veta. Att ni orkar lyssna. Hade jag varit min kompis skulle jag gått i strejk, så det så!

Å sluta med rökningen går inte heller. Lycko-receptorerna i hjärnan skriker efter en liten nikokick hela tiden och får dom inte det vill dom ha en kexcholkad. Men nu ska det bli slut på det! Fast det har jag ju sagt förr =(
Nä en enkelbiljett till solen och gratis massage varje dag, det skulle vara nåt det. Undrar om det går nåt tåg snart??

Men det är bara att ta nya tag. Snart är våren här. Alla frökataloger som kommer och fröerbjudanden i mejlen håller humöret uppe. I sommar ska det odlas minsann och byggas växthus. Stort ska det vara. Sen ska jag emigrera dit. Jord under naglarna (om jag lyckas sluta bita) och röva i vädret. Så ska det vara. Finns det nåt underbarare än att få plocka en solmogen tomat som man odlat själv och sätta sig ner en stund i gräset och njuta??? Tror inte det. Det är en av många lyxiga saker som finns. Eller att sitta på en stubbe i skogen och mumsa på nyplockade bär. Det är inte i många länder man kan göra det.
Nu mår jag lite bättre när jag fått drömma mig bort en stund.

Måste kila....nu kommer tåget snart....tror jag tar det till Gnarp i alla fall.....har ändå inte packat ner nån baddräkt...

///Camilla



Kommentarer
Postat av: kulturella

fy på tågen.mm.

2010-01-26 @ 22:57:40
Postat av: kulturella

hur dumma får fölk bli .. hur dumma som hellst.. känner du non ,, morgan,,eller mogan..inte fula... men dumma, synd att du inte hann komma, sa momma. till mamma, tack å hejj leverpastej.. sa,terese.. svennes son.. från ... sivan... från silvans,, eller var det.. trolins.eller var det,, voxlins,,eller ,,brolins.. glas,eller snarare ..lindbergs,,, skit,,,som skotte..inte en kotte,,,utan barr, sa barbbapappa.. kram nova, frän ..ova sa. salinnn.. ekene, hälsa eksa,eller flickan. sa merive, pervi, hyve pervi.. paska po,,joha,, kalevara,, inte vara,sa arga,, ettelimmäkiiii. eller b, uno vedenberg, sa tryggeve,,

2010-01-27 @ 22:52:54
Postat av: kulturella

minoraka int då..

2010-01-27 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0