Lat, latare, Milla

Hur lat kan man vara???? Härom dan tog jag bilen till grannen!!!! Hon bor på typ andra sidan posthuset. Till mitt försvar ska jag säga att det blåste småjävlar och var allmänt skitkallt. Men ändå!!!!
Så nu igår kväll satt jag och kollade med ena ögat på Du är vad du äter och det andra på Facebook och insåg att jag skulle behöva minst 20 Anna Skipper för att komma hit och dra mig ur min lathet. Så jag loggade ut, klädde på mig själv och hundarna och tog mig en kvällsprommis. Hur skönt som helst! Jag som alltid har tyckt om att var ute och gå har helt plötsligt blivit den äckliga soffpotatis som jag inte alls velat bli. Men nu så ska det bli ändring på det.
SuperJettan står på verksta'n och kommer att kosta runt 3000 kr att göras i ordning för besiktningen så jag är tvungen att gå. Tror jag ska skita i att lösa ut den på ett tag och ta mig i kragen och röra på påkarna lite mer. Vill ju inte stå i vassen på beachen i sommar.
Så nu är det officiellt.....inga fler Kexchoklad till två för 16 kr på Q8, inga fler ska bara kolla på FB en stund i stället för att röra på mig, inga fler mañana, mañana.....

Camilla....som sitter och filar på en plan på hur hon ska bräda Angelina Jolie.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0