Intagit Gällsta...

Avbokade en tid hos hudläkaren i Söderhamn idag. Dumt, jag vet. Det tar typ två månader att få en ny tid. Men jag tänker inte sitta och vänta i tre timmar före besök och två timmar efter besök att komma med tågen. NO WAY!!! Nu är det ombokat i alla fall till i början av mars.

För tillfället har jag tagts Gällsta mainson i besittning eftersom mormor är på sjukhuset. Nån måste vara här att kolla till katten och värmen. Sen finns det en hel del att gå igenom. Jag hade tänkt gått igenom en massa vinagekläder efter morfar att sälja på swapen i februari. Sen finns det en hel del massa annat säljbart på logen. Men jag tar inte vilket krafs som helst. Kommer att koncentrera mig på 50- 60-tal. Så ni är välkommen till Karlssonska bordet på Swapen.

Sen är småsockarna klara till Milo. Nu ska jag bara få fingrarna ur och ta mig dit innan han växer ur dem. Men medans jag väntar tar jag och gör ett par till.

Tjing i bili........

Camilla Johanna


Kommentarer
Postat av: kulturella

är mio å jag , vi kommer nog. tror jag..mio har 4 ben..så han kan nog gå..tror jag kanske, han är svart å vit,, spelar detroll, kanske,,

2010-02-02 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0