Satsar på nobelpriset i år

Herregud! Jag har kommit på en nu formel, H=A/10[2]. Eller är det kanske nån som kan förklara för mig föhållandet mellan en bakfyllas längd och ålder? Nog för att jag inte är ett mattegeni eller en en Einstein i rakt nedstigande led så verkar det som om längden och kraften på bakfyllan ökar med ålder. Om du tar åldern, dela med 10 och byt ut åren mot dagar. Då förstår du kanske hur lång tid det tog för mig innan jag blev människa igen efter midsommarhelgen. Sen om man adderar mängden öl, rödvin, konjak, wiskey och hemkoka till kalkylen.......bah......för att kunna räkna ut det behövs det till lite nobelprisvetenskap
Skit samma.....det var värt det....
Men sen borde det finnas en formel som kan förklara idiotin som gör att nästa helg är man där igen.....

Vi tar en liten Arne i stället......
mer finns på arneanka.com

Flower Power Bruden.........som borde stannat kvar på 70-talet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0