Taggad och Nalle Puh

Nu har det hänt igen....jag har fastnat på bild och de har åkt ut på FB och jag ser ut som en mupp. Det är ett himla taggande ibland =( Men jag tog saken i egna händer och plockade bort skiten. Det var inga bilder som platsar i min mapp när jag ska söka till Top Model. Men att det är väl bara att acceptera att man ser ut som en mupp...hahaha

I morse satt jag och mediterade i växthuset och försökte utveckla min "Secret", lagen om attraktionskraft, för att få tomaterna att mogna lite snabbare. Jag vet inte hur det går men nog tror jag att karten blev lite rödare där som jag satt.
Jag har ju börjat läsa "Secrets". Boken som handlar om lagen om attraktionskraft. Alltså, positiva tankar, gör att dina önskningar går i uppfyllelse. Om du tänker tillräckligt länge på någonting går det i uppfyllelse. Och visst tror jag att det fungerar. Satt förra veckan och var otroligt sugen på en öl. Vips hade Elin övertalat mig om att fara till stan och gå på Folkan och jag fick en öl i handen. Så nu sitter jag här och attraherar för fulla muggar. Det är ju en hel del saker som man liksom vill ska bli som man vill =)
Och det som man inte vill ska bli ska man heller inte tänka på eftersom det inte finns inten i attraktionen. Tänker man inte komma för sent plockar attraktion bort inte och man kommer försent. Så positivitet är det som gäller. HELA FUCKING TIDEN.
Så om ni ser nån tankspritt, fånflinande mupp så är det jag.

Kalle....sitter och filosofiserar som Nalle Puh...tänk, tänk, tänk......



Kommentarer
Postat av: Scaramanga

välkommen i muppklubben på fb :)

2009-07-06 @ 21:26:44
URL: http://scaramangasfunderingar.blogg.se/
Postat av: CJK

Tack. Den är väl bland en av de klubbar man har automatiskt medlemsskap i bara genom att finnas till.

2009-07-10 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0