Kollikock

Nu mina vänner är det snart daxs att ta farväl. Om inte annat för ett tag. Idag hittade jag nämligen årets förstaTelgelsopp - Leccinum versipelle. Det betyder att snart kommer ni att få leta er till skogen om ni vill träffa mig för där har jag tänkt bosätta mig. Det är bara att ropa KOLLIKOCK så dyker jag upp. Och är det så att ni kommer dit eller vill följa med kan jag bjuda på en lektion i skogens underbara matsvampar. Jag delar gärna med mig av mina kunskaper, för det är ju så J-LA GOTT!!!!!!! Och framför allt gratis!!!! Och allt som är gratis är gott =)

Hämtade pärlan hos Sigge igår. Tack och lov var det inte nåt större fel på henne förutom att handbromsvajern hade hamnat inne i hjulhuset. Då kan jag ju förstå varför det lät som en kulspruta när jag körde. Fast det var ju lite pinsamt för ett sånt litet skitfel skulle jag kunnat fixa till själv. Men bekvämlighetsfaktorn var hög häromdag i värmen.

Nä, ut och ta en cigg och slåss med knotten.

Camilla.....som ser ljust på morgondagen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0