Kaxig som f-n....eller inte?!

Helt otrolig vad jag ska vara kaxig ibland. Här köper man sig lite weels och snurrar runt på byn som om man hade världens pärla. Och vad händer. Pärlan visar sig ha ont i höger bakben!!???!! Trodde igår att jag fått henne utbytt mot en pansarvagn. Om inte annat var det en kulspruta där under nånstans och handbromsen hoppade fram och tillbaka och vibrerade. Tur att man inte satte sig på den, eller synd. Det beror ju på hur man är, eller hur?!
I alla fulla fall så fick hon sova över hos Sigge i natt som skulle ta sig en titt på henne nu på morgonkvisten. Jag hoppas hon blir frisk för ikväll ska hon ta mig till Älvstagården för en liten svängom.

Nu kom Majsan och vill lägga sig i också. Vill väl att jag ska tycka synd om henne en stund. Hon fick ju sig en genomkörare i pälsen nu i morse och en dusch.  Det var kanske inte det mest populära. Men snygg blev hon. Nu är det bara matte som ska fräscha till sig innan kvällen.
Nä. Får väl ta och hoppa in i Foppasarna och kila ner till Gällsta och se om pansarvagnen har blivit porsche igen.

Flower Power Bruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0