Att inte hinna med

Hur kan det vara möjligt att inte hinna med det man ska göra när man inte har nåt att göra????
Det känns som om jag inte får ett skit gjort. Bara halvdant allting. Toalettrenoveringen står och stampar, bokföringen till motorklubben skulle ha varit klar inför mötet på onsdag, plugga inför tentan skulle jag börjat med för länge sen. Men det känns som om allt är sirap. Och jag vill inte ha sirap!!!!! Samtidigt som jag inte gör andra saker i stället för det som skulle behöva göras.
Jag vill ha klart forsande källvatten där jag ser allt klart och fattar vad jag ska göra på en gång och allt går som en dans. Men vad är väl en bal på slottet????

Hoppas jag får svar om när bilen kommer tillbaka från verkstaden idag. Hon är svårt saknad LillKian min. =( 

Blev lite måndagsmorgonsdeppigt det här. Kan hända det blir lite ljusar fram på dan.

Tja

Kommentarer
Postat av: kulturella

ä skåpsligg.du hinner.

2011-10-05 @ 06:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0