Torsdag. Dagen före fredag.

Är det ändå inte så att torsdagar är lite utav ångestdagar?
Det gäller att ha något planerat inför helgen och har man inte det är man liksom utanför. Det verkar som om alla har nåt som dom ska göra och själv "vet man inte riktigt vad som händer".
Men varför inte ta tillvara på dom helger som inte är fullspäckade med party, middagsbjudningar, besök hos släkten, besök på Birsta och minutiös städning. Sitt ner och NJUT av att inte göra någonting. Ta en TOY vettja. Stanna upp och samla energi inför vinterns snöskottning och snörning av vinterkängor.
Inte vet jag?
Eller är det för att jag själv inte har nåt planerat inför helgen som jag ursäktar mig själv genom att "jag behöver lite egentid".
Hur som helst. Har inget planerat och om nån har nåt skoj på G hänger jag gärna med.

Tjingeling, ha d king
///Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0